Indhold er hentet
Ny visuel identitet på Virksomhedsguiden
For at skærpe Virksomhedsguidens profil, og for at stå stærkere i brugernes bevidsthed, har vi lanceret en ny visuel identitet.
Indhold er hentet
Virksomhedsguiden har siden lanceringen i 2019 etableret sig som en vigtig informationskilde for ejere, ledere og medarbejdere, der søger viden og vejledning om opstart, drift og udvikling af deres virksomhed.
Brugerundersøgelser har peget på, at Virksomhedsguiden fremstår som en troværdig kilde til viden og information. Undersøgelser peger dog samtidig på, at Virksomhedsguiden kan fremstå lidt kedelig, og at brugerne kan have svært ved at huske, at det netop er Virksomhedsguiden, som de har besøgt.
For at skærpe vores profil, og for at stå stærkere i brugernes bevidsthed, har vi derfor lanceret en ny visuel identitet. Det nye design skal tydeligere adskille Virksomhedsguiden fra andre offentlige erhvervsrettede websites, så indholdet i højere grad fremstår inspirerende, tidssvarende og læsbart. Det kommer bl.a. til udtryk i form af håndtegnede illustrationer, ny skrifttype og tydeligere brandfarve. Samlet set vil det give Virksomhedsguiden en styrket tilstedeværelse og gøre det nemmere for brugerne at huske og genkende sitet.